Մայրենիի ստուգատես։ 4-րդ դասարան

Չորրորդ դասարանն ավարտող սովորողը պետք է կարողանա

  • գրական հայերենով ազատ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվել
  • գեղարվեստական և տեղեկատվական պարզ տեքստերը կարդալ, հասկանալ, վերարտադրել
  • տեքստի հիմնական գաղափարը ձևակերպել
  • համացանցի տեղեկատվական բազայից օգտվել
  • իր անհատական բլոգը սպասարկել

Ստուգատեսի բավանդակային ուղղությունները

Ստուգատեսի առաջին փուլ /մայիսի 1-31/

Սովորողն իր բլոգում բացում է Մայրենիի ստուգատեսի բաժին, որտեղ տեղադրվում են ստուգատեսային բոլոր նյութերը:

Գրավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

Տեքստը գրավոր պատմի՛ր որևէ հերոսի անունից։
Օրինակ՝ Տեսքտը փոխադրի՛ր աղվեսի անունից։

«Պոչատ աղվեսը»

«Աղվեսն իր պոչը թողեց թակարդում և միտք արեց, թեոնց ապրի աշխարհումայդպես խայտառակվ: Եվորոշեց մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռքքաշենիրենց պոչերից: Նա բոլոր աղվեսներին հավաքեց ևսկսեց նրանց գլխինքարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենցպոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, ևերկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես նրան պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

Փոխադրած

«Ես իմ պոչը թողեցի թակարդում և միտք արեցի, թե ոնց ապրեմ աշխարհում, առանց պոչի ես կխայտառակվեմ: Եվ որոշեցի մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռք քաշեն իրենց պոչերից: Ես  բոլոր աղվեսներին հավաքեցի և սկսեցի նրանց գլխին քարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենց պոչերը, նախ` որովհետև դրանք գեղեցիկ չեն, և երկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես ինձ  պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայի

  • Հաշվետու պատում՝ ըստ դասավանդողի մշակած հարցարանի «Տարվա իմ ձեռքբերումները»

<<Տարվա իմ ձեռքբերումները>>

Ողջյուն․․․
Ես Անգելինա Մարգարյանն եմ, ես սովորում եմ <<Մխիթար Մեբաստացի>>կրթահամալիրի Հարավային դպրոցում։ Ես այսօր կպատմեմ իմ ձեռքբերումների մասին։ Ես ավարտում եմ 4-րդ դասարանը։ Իմ ընտրությունը ոսկեգործությունն է։ Ես այս ընթացքում սովորել եմ շատ լավ պատմել, հետաքրքիր շարադրություններ գրել, սիրում եմ արագ ընթերցել  բանաստեղծություններ : Մենք դասարանով հետաքրքիր ճամփորդության ենք գնացել, օրինակ՝ Մատենադարան։ Ես ձեռք բերեցի նոր ընկերներ։
Ես ընթերցել եմ Ջ․Ռոդարիի հեքիաթները, օրինակ՝ “Սխալ արձագանք”, “Երկիր, որտեղ չկա սուր բան” ։ Ամեն ուրբաթ բոլորս բերում ենք գրքերը և կարդում ենք։
Իմ այս ձեռքբերումների համար շնորհակալ եմ իմ դպրոցին։

  • Ստեղծագործական աշխատանք ռոդարիական (երևակայական երկանդամություն) մեթոդով։

<<Համակարգիչակատու>>

Լինում է Համակարգիչակատու նա հարցնում է կատվին․ինչու՞ ես այդպես տարօրինակ։ Կատուն պատասխանում է ՝ ես չգիտ եմ։ Համակարգիչակատուն շփվում է կատվի հետ։

Ցանկանում է, որ իր սենյակը լինի տանիքում, բայց ինչի՝ չէր ասել ։ Նրա ծնողները ամեն ինչ գնել են նրա սենյակի համար։ Նույնիսկ գնել են մի սարք, որի օգնությամբ կարող է տարբերել՝ մայրիկն է գալիս։

-Նա ինչ մասնագիտություն է ընտրել։ (ասաց Համակարգիչակատուն )

-Ես էլ չգիտեմ։(ասաց հեռադիտակը)

-Արի երկուսով իմանանք ինչ մասնագիտություն է նա ընտրել։(ասաց Համակարգիչակատու )

Այտպես շատ տարիներ։

Բանավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

  • Ուսումնական ճամփորդությունների թեմայով ռադիո-հարցազրույց պատրաստիր ընկերոջդ հետ․ /հարցազրույցը պետք է լինի ռադիոնյութի կամ տեսանյութի տեսքով, 2-3 րոպե տևողությամբ, որակյալ, հրապարակված լինի բլոգում/
  • Ստեղծագործական պատում ռոդարիական «Ուղղաթիռով Կարմիր գլխարկը» հնարի կիրառությամբ /տեսանյութը պետք է հրապարակված լինի բլոգում/

Ընտանեկան նախագիծ

  • Տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով պատմի՛ր տարվա ընթացքում ընթերցածդ գրքերի ցանկը և համառոտ ներկայացրու դրանցից մեկը։

https://youtu.be/9Owxanl5haI

Բլոգի սպասարկում

  • Բլոգային կարողությունների հարցաթերթ /կազմում է դասավանդողը՝ առաջնորդվելով սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջների կարգով/։

Ստուգատեսի երկրորդ փուլ / հունիսի 13/

1-ին փուլ` մայիսի-2-ից 31-ը

1․ բլոգումդ բա՛ց արա ( Մայրենիի ստուգատսի) Էջ։

Գրավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

Տեքստը գրավոր պատմի՛ր որևէ հերոսի անունից։
Օրինակ՝ տեսքտը փոխադրի՛ր աղվեսի անունից։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *