Առաջին կիսամյակի ամփոփում

Ողջույն, ես Անգելինա Մարգարյան եմ: Սովորում եմ “Մխիթար Սեբաստացի” կրթահամալիրում, 3.3 դասարանում:

Բարձրունքի հաղթահարում և ճամփորդություն

Մենք դասարանով գնացել էինք Գեղարքունիքի մարզ: Հաղթահարեցինք բարձրունքը,այնտեղ շատ ցուրտ էր , թեյ խմեցինք, այնքան հավես էր :

Ուսումնական Ճամփորդություն իրականացրինք նաև Կոմիտաս վարդապետի տուն թանգարան,Մարտիրոս Սարյանի տուն թանգարան և վերջում մյուզիքլ դիտեցինք Ստանիսլավսկու անվան թատրոնում:

Ագարակ

Շատ եմ սիրում այցելել ագարակն: Այնտեղ մենք կերակրում ենք բադերին,հավիկների, շներին նաև ձիերին:

Վարպետաց դասեր

Վարպետաց դասերին իմ դասընկերների ծնողները գալիս էին պատմում և ցույց տալիս իրենց մասնգիտական հմտությունները:

Իմ տիեզերքը

Աշնանը ես այցելել էի գյուղ, որպեսզի մասնակցեմ բերքահավաքին:

Ծիսական տոներ

Հարիսաի տոնը սկսվեց շատ գեղեցիկ,նախ մասնակցեցինք ժամերգության և հետո դպրոցում բարեգործական վաճառք կատարեցինք,որպեսզի օգնենք կարիքավոր մարդկաց և վերջում համտեսեցինք մեր պատրաստած թթույով շաաատ համով հարիսան:

Շնորհակալութուն

Ես շատ շնորհակալ եմ Ընկեր Սեդային և շատ ուրախ,որ նա է իմ ուսուցչուհին: Շատ հոգատար նաև խիստ և պահանջկոտ ուսուցչուհի է:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *